FATBROWNIE

tjatja Lara (kurdi) här!!
skulle ju lägga upp lite bildeer från dagen, men måste bara säga först att jag precis beställde två berlocker från milajki (tack mami!!) haha gissa hur dom ser ut?
jo en rosa munk & en rosa cupcake ofc!!! hahaha en man ett fetto så e man..
oki nu får jag väl bara vänta tills ja får dom, o juste fick hem mina wesc hörlurar som mamma beställde till mej i födelsedagspresent, men det tog ju nåra veckor tills ja fick dom eftersom on beställde dom från asos..
aja dom va väl snygga, blev kanske lite besviken :D hahah aja bilderna vare ju!!! (klicka på dom)
mmmmm älskade mat o fett <333333
lisa/sockertop!! olivia/svenni :D:D:D
okej jag såg helt cp ut på alla bilder så det blir dom bara dom där :)

btw, freja åker till paris imorn i en vecka o på tisdag åker lisa till madeira i två veckor,
jag kommer dö. ärligt

Kommentarer
Postat av: Hanaw

Hej mina söta brownies!

Det är tur att ni fortsätter fetta. Saknar er allihopa! puss!

2009-10-23 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0