remember my name, fame!

tjatjaaa Kurdi här, gör ingenting just nu, bara äter typ.
om nån timme ska jag, fetto, sockertop, elena, gabbi och ollis på bio!
vi ska på premiären av fame, jag längtar :D hahaha.

idag va på världens sämsta o pinsamaste teater med alla nior, asså jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
det va modern "dans" men dom stod bara och kramades.....

vet inte vad jag ska skriva nu, E SKIT NERVÖS, shit va ska jag ha på mej imorn?!?! OH MY GOD KAN INTE FATTA ATT JAG SKA KOLLA PÅ ROBIN <3

oki pusss/Lara

bild från agusti nån gång, svenni o jag
hahaahahh fulaste jag sett

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh den vill jag oxå se! Såg reklamen och den verkar jättebra!=)

Ja nu är det inte långt kvar till lördag;)

2009-10-09 @ 17:42:58
Postat av: Anonym

vart kollade på du robin ? :)

2009-10-10 @ 12:43:35
Postat av: Lara/Kurdi

i uppsala! :D

2009-10-10 @ 18:48:17
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0