pinsamt..

okej nu blir jag (kurdi) nästan irriterad på dom andra för dom uppdaterar så sällan..
lisa är ju utomlands så henne äre ju lugnt för med dom andra asså suck..hahaah!

aja jag kom iaf nyss hem från stan med gabbi, det va nice.
vi käkade på donken(löl) för ja hade fått gratis grejs för ja har fyllt år :D så det va nice med gratis mat..
köpte inget specielt på stan bara en tröja från älskade hm o juste en ny foundation!! ahhaah shit asså snacka om att det va stor skillnade på den som jag köpte nu o min gamla, hahaah hon som hjälpte mej ba; oj det va stor skillnad, den andra täckte inge bra..
kul att ja har haft världens sämsta i flera månader..
juste! när jag kom hem hade jag fått hem mina berlocker från milajki! åååh dom e så fina, jag e kär.
juste jag e deprimerad för nästa torsdag ska robin uppträda i uppsala, asså just myyyy luck att det inte är nu på torsdag när det e lov o allt!!! åååh.

aja ikväll ska jag nog ha filmmys med stinis!!  men nu ska jag äta nåt, börjar bli hungrig, hare bra så länge! puss /Lara
älskade mat<3 (klicka) oh my God, ser ni rätt? äter jag en hamburgare? :O hahaha vegg ofc, men det va minst ett år sen sist..
dålig bild men visst är dom fina?:D haha o dom e fett stora o tunga, hah..

Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: jag åt inte hade inga pengar, men ja :) haha

2009-10-28 @ 18:54:28
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: vi hade vart på hotellet och så kom dom så skulle de käka så fick vi följa med :)

2009-10-28 @ 19:11:16
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: ja ganska nice:) kolla bloggen nu :)

2009-10-28 @ 19:58:50
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: gabriellabitchhh

jag kom på de efter och orka inte skriva de sen haha,du är så puttenuttig :*<3

2009-10-29 @ 00:19:29
URL: http://annahgabriella.blogg.se/
Postat av: Cicci

Åh jag vill oxå ha höstlov och pyjamasparty! Värsta mysiga!=)

Hörde rykten om att du oxå vill se Michael Jacksson - This is it, stämmer det?=)

Och ja jättesöta berlocker!=) Milajki har väldigt fina saker!

2009-10-29 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0