ostbågar, bullar, yoghurt & marabou..

har jag (Lara) ätit nu, asså mår verkligen illa, men s pinsamt gott ju så
det var lätt värt det!!!!!!haha.
aja hann inte blogga nåt igår (sorry) men svenni o fetto gjorde det, yaay.
aja igår efter skolan träffade jag betty vi åkte ner till stan o käkade ofc, det blev på wookiwooki, åååååh kärlek till deras nudlar! <3 åh fan nu vart ja sugen på de..
haha, sen åkte vi hem till mej o kollade på blades of glory! asså ni som inte har sett den måste seriöst det, vi kollar på den typ varje gång vi är här,hahaha quatros are hard, real hard!! okej haha förlåt.
och betty åt en HEL stor B&Jglass, jävla fetto :*
vi 9 åkte hon hem, då kollade jag p greys, sen gjorde ja nå mer orkar inte skriva,

idag har jag inte gjort nåt, åkte hem direkt efter skolan, o imorn blire bio med tjejerna hoppas jag!!
oki pusss /kurdi 
bjuder på en söt bild på mej o bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0