lara här!

shit vi har blivit dåliga på att blogga,
men jag har iaf varit för upptagen...med att äta!
haha nej men jag har typ suttit hemma hela helgen o inte gjort ett piss, gick till hälsocentralen idag med mami för o kolla va dom där utslagen va, jag har tydligen fått ett virus, hm..fett drygt äre iaf, enda positiva är väl att mamma tycker synd om mej o hämtar fetto grejer till mej varje gång jag ropar på henne hihi :)

just nu ligger jag i soffan o äter en pinsmt god tårta!! hihi för min mamma har fyllt år (igår men ändå)
har ätit flera bitar redan..
o juste! det har kommit en ny grej till fettovärlden! very niceeee

okej nu orkar ja TYVÄRR inte skriva nå mer, puss/ kurdi

Kommentarer
Postat av: Cicci

Stackare, tycker synd om dig, men hoppas att du blir bättre snart iaf, så du slipper klia massa och grejer! Men najs att bli uppassad med tårta iaf!;)

2009-10-19 @ 18:41:44
Postat av: lara

haha juste hanaw skicka bild till dej, ahahaha.

o jaa det e jävligt nice!

2009-10-19 @ 19:03:42
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0