lara här, ni måste läsa!

tjaa kurdi här! sitter hemma hos stina nu, jag o amanda(fetto) sov här från igår till idag, det har vart vääldigt mysigt, vi har fettat som fääään!!!
men det va kanske ingen nyhet..

okej MÅSTE berätta en grej, igår runt 11 på kvällen när vi kollade på film,taken, så ringde betty(hon va i svenljunga då hos robin bengtssons syster) mig då svarar jag; hallå??

då hör jag en mörk röst som jag känner igen fett ba ;heej snygging
o jag ba tänkte shit äre robin shit äre robin?????????
för han va ju borta hela helgen så sa ba shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vart skitförvånad o va i värsta chocktillståndet.
haahahahahahahahahahahahaha

det ända jag sa va typ shit jag får en hjärtattack, jag kan inte andas
hahaha stackkarn han frågade flera gånger hur det va med mej o hur jag mådde hahahaa det ända jag sa va ju jag får en hjärtattack, kan inte andas.
o så sa han lite mer grejer orkar inte skriva
haha asså jag har skämt ut mej så jävla mkt, skäms över mig själv, så mkt jag ville säga men som jag inte tänkte på då :( men jag spelade iaf in samtalet!!! :D

MEN KAN NI FATTA ATT ROBIN BENGTSSON, MIN STÖÖÖÖRSTA IDOL SOM JAG ÄLSKAR SJUKT HAR RINGT MEJ?????? O ATT JAG HAR PRATAT I TELEFON MED HAN???
oh my God ni som känner mej borde iaf veta att jag svävar på moln, hihi.

o juste tack betty <3 världens bästa present.

oki va bara tvungen att skriva det, bilder från igår&idag när vi fettar o sånt kommer senare,
hare bra pusss/Lara

juste idag åker sockertop till madeira, hare bäst älskling <3 saknar dej redan.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vet att jag redan har kommenterat på facebook, men det här var faktiskt värt att kommentera igen haha.

Asså väldigt coolt faktiskt att du har pratat med honom i telefon! Förstår att du fick värsta chocken haha, men jättekul ju!=) Verkar lovande detta;) <3

2009-10-27 @ 17:26:33
Postat av: lara

ahaha visst är det?nej men jag kan fortfarande inte fatta det :D

2009-10-27 @ 18:13:22
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi :D ingen orsak :D

2009-10-27 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0