lam's terass

tja, Lara här!
igår va jag, sockertop, fetto o många andra på lam's terras och åt såklart, vi firade liksom min födelsedag :D
det va gottt, o jag fick jätte fina presenter, bla ett halsband med en cupcake på & en tårtring (haha chokerande?) från sockertop,fetto,svenni och freja, tacktacktack!!!
sen efter vi ätit klart åkte vi alla hem till mej o åt chips m dipp o läsk, o så kollade vi ju på idol!
jag måste tacka mina älsklingar för en underbar kväll!! (klicka på bilderna)
hela gängeeet, pilly syns inte, o viktor e fotograf :) my foood<3fick ju ris i en stor skål så det däär var ju inte allt
älskade efterrätt, asså hur gott ser det inte ut då?? mmmm fettigt o gott..

aja nu väntar jag på att en läkare ska komma hem till oss för o kolla va de e för fel på mej, hahaha asså typ förrigår/igår börja ja få typ röda prickar på armarna som kliade som fän, o nu har jag fått utslag över heeeela kroppen som kliar så pinsamt mkt, asså ni aaaanar inte hur jobbigt det är!!
aasså tänk om jag e allergisk mot typ chips eller nåt, asså då skulle ju världen gå under, ååh jag får panik bara ja tänker på det!
får väl snart veta va det är, aja, puss /kurdi

Kommentarer
Postat av: Cicci

Verkar som ni hade jättekul när ni firade dig i fredags! Och maten såg ju inte helt fel ut!;) Blir nästan lite avis ju haha.

Hörde av Hanaw om utslagen, stackare, förstår att det är jättejobbigt, men hoppas att det blir bättre snart!

2009-10-18 @ 19:26:42
Postat av: linnea jonsson

tur att inte jag va med på bilden :D



NU LÄSER JAG FAKTISKT ERAN BLOGG JU ;D;D <3<3<3<3<3<3

2009-10-22 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0