just my fucking luck..!

jag (Lara/kurdi) skrev ju för nån dag sen att jag o gabbi skulle åka till uppsala o shoppa/kolla på robin
så igår kolla ja på tågtider, o idag (när vi var på praon) planarade vi ganska mkt, o jag bestämde vad jag skulle ha på mej o massssa grejer, ni kan ju bara fråga alicia o gabbi!
haha ah, så jag längtade skiiiit mkt, o jag har ju inte kollat på robin sen typ juni?! o han uppträder jämt i skitkonstiga städer som ligger långt härifrån så ja vart ju skit glad när ja såg att att skulle komma till uppsala, är ju ändå däär så ofta.. aja jag längtade iaf skit mkt o va fan nervös redan nu..
sen när jag kommer hem från coffee lounge (där vi praoar) så ser ja att min syster sitter vi sin data så då ber jag henne att gå in på hans sida o kolla om det stod vart dom skulle uppträda då står det ju på bloggen :

Inställd spelning!

Spelningen nu den 3 oktober i Uppsala är tyvärr inställd, vi hoppas återkomma med ett nytt datum inom kort.


o HerreGud, jjag trodde jag skulle dö börja fan gråta o de gör ja typ aldirg!! (ahhaa lol) o robin skrev till mej idag på facebook att dom skulle uppträda kl 12, o sen nu han ba DET ÄR INSTÄLLT!

asså aja nytt datum kommer iaf snart, tur det!!


ahhahah var bara tvungen att skriva det där, hare bra puss/ kurdiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nu va jag äntligen och hälsade på dig på Flanör!=) Tackar så mycket för kaffet, väldigt snällt av dig;) Du kan ju få jobb där sen ju;)

Åh va synd att det blev inställt! Men hoppas att han kommer snart igen da!

2009-10-02 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0