HAALLLOO

Har inte bloggat så mycket men det känns inte så kul när headerna är helt fucked up. Aja iallafall idag har jag först varit i valblo lite, sen chillat hos mormor och snart kommer Sjöström som ska sova här. Det blir pizza i massor! :)
Hinner inte mycket mer nu måste dra:)

Vad har hänt med idol förresten?? Öh jon åkte ut och KAMILLA eller vad hon heter gick vidare.. öh asså.. jag skäms över Sverige.. Det är ju så äckligt pinsamt..
Igårkväll var jag och Kurdi hemma hos Stina och chillade det var kul:D Här kommer lite pics:


Min älskade Kurdi<3

 
Vi bakade eller jag menade blandade ihop havreflarnsmet och åt vid halv ett :) Typ bestående av smör och socker.. DIABETES+FETMAPOWER ?


PUSS!

Som sagt förlåt för vår header det är helt pinsamt i know.. men svenni lovade att fixa det men hon har antagligen fått annat på hjärnan.. :P

Aja ha det gr8 :D

// Amanda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0