FREDAGSKVÄLL WITH THE GIRLS!

Idag typ vid sju var lite people och tittade på premiären av fame! :)
Måste bara säga att filmen ägde och vi hade det trevligt. Chipsen vad mmmmmmmmmmums<3<3 åt även massa choklad och Loka :) Men asså chipsen när jag stoppar några i munnen och alla smaker liksom blandas i hop och jag känner mig helt enkelt hemma! Eftersmaken på dom här nya chipsen smakade bea-tyckte jag men själva första smakerna man skänner är nästan bara sourcream. Det var inte äcklig eller så men jag tyckte det var lite synd att sourcreamen tog över eftrsom beasås in my <3. Men även fast det smakade mycket souercream så tycker jag att dom är ganska annorlunda jämnfört med sourcream & onion, på ett positivt sätt asså:)
Från the left har vi: Elena, Oliwia, Lisa/Sockertop(btw såå söt<3)Gabriella och Lara/kurdi :)

Många chipsiga kramar from
Fetto  <3

Btw kan inte fatta att Lara ska få träffa Robin imorgon jag hoppas att blir super och att hon verkligen få se honom! Jag är så glad för din skull kurdi <3<3 Har skrivit längre på sången och skickat henne både sången och texten och hoppas att det ger henne tur! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0