yesterday

kurdi här..
vi hade ju som sagt julkonsert igår med hundra andra körer typ, så vi var på konserthuset från 12 till 21 (!!!)men vad gör man inte för att få bra betyg..haha
själva konserten började 18 men vi tränade o sånt innan, o vi hade långa raster så då åkte vi ner o åt/fikade :D typ det enda roliga med dan..
asså det kändes jättekonstigt att vara ute på söndag, hahahah jag sitter jämt hemma i pyjamas o tittar på tv/datan o äter chips hela dagen!
men tur att det fanns läsk o ostbågar o frukt i vänterummet!!
lägger upp bilder från dagen..

idag har jag iaf kollat på one tree hill o gossip girl med sockertop!! (vi missade ju det igår så mami spelade in.:))
o vi åt såklaart chips o glass också :D
hihi men nu ska jag göra matte läxan/äta mat, puss/Lara
(klicka på bilderna)

mums, vi käkade lunch på stan på första rasten(fett skäb förresten)

jag o KS i logen :)

jag lisa o viktor, hahaha vi trodde inte att någon såg oss..

sen åkte jag, lisa o freja ner till stan igen o fikade

haha i vänterummet, vi fick ju vänta där i 100 år eftersom konserten var 3 timmar lång o vi vara bara med på typ 5-6 låtar..

foolk, o där hade inte ens alla kommit..

btw: ser ni svarta armbandet med typ färgade kulor som nicklas hocker har på sej?det har han fått från jossan!!! haha vi(iaf jag) trodde aldrig att eddie skulle komma ihåg att ge honom det(när vi var i valbo den 14e) sen ringde jossan nyss o såg bilder på facebook då han har på sej det! :D fett kul tkr jag

btw, ska till synsam imorn med mami för o undersöka ögonen till linsgrejs ÄNTLIGEN säger jag bara, har haft glasögon sen 7an typ, men använder dom typ bara när jag kollar på tv, behöver ha dom hela tiden igentligen, haha ser typ inte vem det är som hejar på mej på stan längre XD så ska äntligen skaffa linser..wiho ville bara säga det! intressant va? ;)

Kommentarer
Postat av: jossan

LAaraaa jag dör eller döda mig :D

tack för att du står ut ahah <3

2009-11-30 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0