SOCKERTOP IN DA HOUSE

Holish kära bloggläsare LISA här!

Sitter hemma hos kurdi nu och vi har fettat som fan... Eller jag mest.
Vi kom hem till henne och det första vi gjorde var att rensa kylskåpet. Dert blev äppelkaka med glass, juice, mjölk, pepparkakor och pepparkaksdeg! ÄCKLIGT GOTT AS ALWAYS AT KURDIS PLACE

Har saknat bloggen BTW men jag har ju varit på madeira. Fettade som fan där, typ dt enda jag gjorde var att käka hehe.

Just nu lyssnar lara på röbban och vi äter lakrits :):):) nice som alltid.
Om typ en timme ska vi åka till amanda, och vi tre ska till stan och sedan vidare till träningen inför en konsert på nåt place. Träningen är typ hundra timmar så vi kommer dö av hunger, kurdi är PINSAMT orolig. Vi får svänga in på gyllene måsen(donken för er icke super svenssons) innan tränigen.

FARISH / LISHIS

JAG!!!!! Skrev värsta bild texten men lara klagade på att man in
fattade att det var jag så DETTA ÄR JAG HEJ HEJ /LISA


och tjejen på bilden älskar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0