pepparkaksdeg

Tjaaa Kurdi här!
nu vare ju ett tag sen, ingen av oss har orkat hehe..
men nu bloggar ju jag! och ikväll ska sockertop blogga har hon lovat!

aja idag har jag inte gjort nåt, bara legat i sängen man datan :D
o nu sitter ja i köket o äter pepparkaksdeg, åh så pinsamt gott!!

hehe igår va jag i valbo med jossan, becca och ellen o kollade på idolerna, det va grymt roligt, hände jäligt mkt under dan men jg orkar inte skriva allt, men kan ju säga att vi har skämt ut oss ganska rejält, haha :D
aja sammanfattar gårdagen med bilder, enjoy!!
nicklas va gryyymo erika va bäst :)
hej eddie e snygg vi åt såklart massa onyttigt också, som pommes,pizza,nudlar mm..
nicklas hockers gitarr! haha som jossan rörde! efter det där hände en smått pinam grej..hm
orkar inte lägga upp alla bilder, men nån gång i veckan kommer den coooolaste bilden upp, hhaha

aja igår på kvällen åkte ja o stina till konsum o köppte pepparkaksdeg o kladdkaka sen åkte vi hem till mej o kollade på juno o tjockade oss, mysigt!
juste! i fredags var jag o tjejerna hos elena o firade henne! skit kul, åt massa god grekisk mat o kollade på idol o myste, bilder finns på facebook!!!

puss/Lara

6 dagar kvar tills rob kommer, jag d ö r, har vart nervös i flera veckor, haha oki, hejdå

Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Sv: ja frysta jordgubbar och Hassle it is! :D



Härligt att du bloggar igen ;)

2009-11-15 @ 18:30:37
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Cicci

Bra med uppdatering och bilder!=)Hade spanat in dom på fejjan oxå;)

Och jag kan inte annat än hålla med om pepparkaksdegen haha, mycket godare än färdiga pepparkakor!=)

2009-11-15 @ 20:25:06
Postat av: Beccaa,

*sv, till Kurdi. Taack själv. :) Du får tagga tills nästa fredag!

jo jag tycker det, ^^



pepparkaksdeg, me like!! (y)

2009-11-15 @ 23:18:38
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: ellen

grymt kul var det! :)<3

2009-11-16 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0