marabou in kurdis <3

ja seriöst jag är verkligen beroende!
asså marabou vinter e ju föör god. haha aja nog om det.

idag efter skolan åkte jag freja och elena hem till henne och åt såklart? hahah jag åt typ allt de hade hemma, sorry!
sen jag åkte jag och freja ner till stan o köpte ********* till oss o elena! hihi, mest värdefulla jag äger just nu. sen åkte jag hem o satte på datorn o prövade nårga vinterjackor som jag har hemma, hahahahahahaah har typ aldrig skrattat så mycket, asså kolla bara! hahahaha varför e jag så snygg för..?

oj nu börjar grey's!!!! pusshej, eller lägger upp bilder först..
åt bla cookies hos elenaaa, för upptagna med att äta..
me and elena! <3 me and frejii <3, visst är dom snygga, o snyggt klädda? haahah

puss/Lara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0