hur lyckas jag..


juste glömde att skriva detta..
ni som inte känner mej kanske inte vet att jag, Lara Rashid ,är (utan tvekan) universums klantigaste människa.!!

hahahah asså det där hände då igårkväll när vi cyklde hem från en träning (lugn jag tränar inte!!) asså vi hade tränat i nån kryka till en julkonsert..

haha vi cyklade hem, o jag cyklade typ på gräset (vet inte varför) medans dom cyklade på cykelvägen, så sa jag typ högt:vafan vart ska jag igentligen??
haha sen ser jag en stor djuuup grop framför mej o får panik, visste inte vad jag skulle göra, o rätt som det va låg jag på magen i det blöta gräset, hahahaahah min cykel stod helt upp o ner o jag hade alltså flygit över den HAHAHAHAHA skrattar så jävla mkt när jag tänker på det.
o lisa hör mej skrika, o då vänder dom sej om o såg mej ligga där, hahahaahah, jag började garva, o så sprng de ffram till mej o vi stod o skrattade i kanske 15 min, assså ni kanske inte fattar varför det va så roligt, men domkunde typ inte andas för de skrattade så mkt, hahahahaha aja

sen är jag också bäst på att skämma ut mej själv, orkar inte skriva vad jag gjorde idag, men vågar iaf inte visa mej själv ör en tjej på skolan nu iaf, hahah förstår verkligen inte hur jag lyckas..

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha värsta kul, förlåt kanske inte skratta, men det borde ni ha filmat och lagt upp här!;) haha

2009-11-21 @ 22:21:20
Postat av: Janet

haha, du kanske ÄR klumpigare än jag ;)

2009-12-05 @ 21:36:27
URL: http://madeinsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0