Fettos Fredags FödelsedagsFest Firande- Femton Fiffiga & Fettiga År

ahahha LOL min rubrik..
synd att det inte fanns ett annat ord för ÅR som börjar på f..

Iallfall JAG FYLLER ÅR TOMORROW, fin stavning, jag är inte längre liten och mobbad fast det loliga är att snart fyller alla sexton och här kmr jag och bara jag är femton, men thhihih it´s fun to be a geekxD

Så imrgon blir det: godis, trårta, chips, mat, fika, mer mat, och mer mat, och mer mat och mer mat, och mer mat... = En perfect dag för mig , hallå en dag att bara äta, kan det bli bättre frågetecken utropstecken

Nu ska jag försöka få en behövlig sömn o sen när jag vaknar är jag femton.. hih.. LOL..

Aja puss
Btw detta var nog mitt träkigaste och ointressantaste och mest bondiga + emmagirliga inlägg jag gjort..
Men thank you för att du läst det och att du grattar mig later xD

/ El fetto , El BIG fetto xD

Kommentarer
Postat av: stina

grattis fetto :D:D:D

2009-11-27 @ 15:23:53
Postat av: kurdi

GRATTIS GRATTIS GRATTIS älsklings fetto!!

2009-11-28 @ 11:40:01
Postat av: Fredriksson

Vart är språket på väg?

2009-11-28 @ 12:25:34
URL: http://liberalerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0