borde kanske inte äta så mkt..

kolla vad som har hänt med eran kurd!! :( 


buhu kolla in mina höfter!! :'( HAHAHAHAH åh hur orkar jag vara så rolig..
nej så där ser jag faktiskt ut (klicka!)
och om ni undrar va jag/vi gör på bilderna så kan jag säga att det va temadag idag i skolan, så vi var på högskolan(bilderna)  o gjorde annat i skolan ,hhhah på högskolan stod det massa skålar med choklad o godis o vad tror ni att min klass/fettoklassen gjorde då då? jo vi spraaang såklaet it o slogs typ, ahahaah!

annars har jg typ inte gjort nåt idag, bara ätit bla lussebullar, glass, marabou, mat,godis,läkerol(!!!) o annt gotti, hihi vi hörs puss/ kurdi

Kommentarer
Postat av: la fetto

AJ KURDI JAG KAN INTE ANDAS, HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH FY FAN HUR FAN KAN DU VARAS JÄVLA ROLIG??... kolla vad som har hänt med kurdi.. HAHHAHAHHAHAHHAHAHHA

2009-11-26 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0