yeah,yeah yeah

åh idag äre exakt ett år sen jag och min kusin va på idolfinalen och alltså
ett år sen jag såg robin bengtsson för första gången, han sjöng ju när det
va paus nån gång det var typ då jag "föll för honom" haha.
och låten han sjöng, döööööööööööör, det var den han sjöng på hans audition
och han sjöng den i somras på stolt & nykter när vi kollade på honom,
dog lite då.
den känns typ som min låt nu, haha älskar den..

(inte jag som filmar)
If you ever change your mind
About leavin', leavin' me behind
Oh, oh, bring it to me
Bring your sweet love
Bring it on home to me, yeah yeah yeah yeah yeah yeah

I know I laughed when you left
But now I know I've only hurt myself
Oh, oh, bring it to me
Bring your sweet love
Bring it on home to me, yeah yeah yeah yeah yeah yeah
(inte hela)

men asså åååååååh hör ni hur bra han är!!!!!dör
o kan ni fatta att han har ringt mej o sagt hej snygging
han jag sagt här kommer min favorit skrivit till söta Lara
och till bästa Lara, han har grattat mej på min födelsedag,
skickat en jul/nyårshälsning till mej(en video, förra året) o mer, dööör.

hhahahaah fyfan va töntig jag känner mej nu men jag var tvungen!
okej nu måste jag sluta tänka på det annars kommer jag bara bli
derimerad o börja gråta o tröstäta..

Kommentarer
Postat av: gabriella

hahaha amanda jag vet att du tycker vi är bäst bara det att du inte vill erkänna!!!!

och lara,,,res dej upp,,,RES DEJ!!!!!

2009-12-12 @ 22:02:15
URL: http://annahgabriella.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fysatan vad bra han ääääär! :D

2009-12-13 @ 11:53:34
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0