m. vinter

Rubriken = världens godaste choklad okiii? Vilken jag äter just nu, pinsamt god.

Tja idag så kollade jag, Elena och Freja på Pearl Harbour hos Elena typ fett bra jao men har sett den fett många gånger innan soo var ej så inne i den.

Imorgon ska jag varra med Freja och vi ska väl äta as usual(?) synd att inte Baywatch går längre saknar det btw.

På lunchen åt jag Hannes och Ks på Bong mai(?) typ buffé fett gott jao, fett värt as always när det gäller mat.

Snart är det jul längtar så jävla fett tills man ska baka och sånt shit.

I know att jag var fett lame detta inlägg men det kommer bättre!
xoxo Sockertop, aka Lisa

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: jaa verkligen! hon är typ psykad... fy haha.

btw, jag mååååste testa maraobou vinter, har aldrig gjort det haha (appropå ingenting haha, men du skriver ofta om den:D). Men det går inte att köpa på konsum hos mig:(

2009-12-09 @ 18:13:26
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0