LAAARAAA

JAG VILL HA CHIPS! ! ! NU ! ! !
men jag orkar inte gå till köket o hämta, ååh varför måste allt vara så svårt :( HAHA

aja julavslutning idag då, fett nice, vår klass sjöng do they know it's christmas i kyrkan, det gick skit för mej när jag skulle sjunga solo, typ igår ändrade vi tonart så det lät bättre sen glömde dom ändra det idag så det lät skitfult :(
jossan filmade men jag vågar inte lägga ut videon, hehe :D
aja sen åkte vi många tjejer från klssen ner till stan o fikade/åt på waynes i fleeeera timmar o hade julklappsbyte haha typ alla fick godis, aja vi är ju kända för att va fettoklassen, sen gick vi runt på stan också, köpte inget bara mat :D:D:D:D

aja nu har jag såååå jävla tråkigt!!!!! kul start på lovet,ska kanske vara med lisa ikväll, tack Gud för det!!


hej jag ser ut som en gris när jag sjunger

igår skulle vi göra en pepparkaka till nån i klassen, gabbi skulle göra till mej, kanske inte så svårt att lista ut vilken det är? ;)

MAT <3

kurdi o fetto <3

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0