fettoblogg right?

tjatja Lara här, orkar inte skriva nå mkt men..
aja skola först då, matsalen=ångbastu!!! seriöst de va nåt fel på luftkonditotineringern (mobba inte min stavning, skre bara nåt XD) ah så det va så äckligt varmt o fuktigt där inne o man kunde typ inte andas..
aja åt inget som vanligt, köpte toast ist! :D
hehe sen efter skolan, slutade 10 över 1 btw (göre var 5e tidag) feeett skönt! åkte jag ner till staan o synsam o träffade mami där, undersökte ögonen o testade linser, värsta jag varit med om, hon VÄNDE på mitt ögonlock :O:O
aja sen ick jag till HM o hängde undan skitsnugg tröja som mami ska köpa imorn, o sen träffade jag betty o vi fikade först på wayne's sen vart jag lite rädd för en grej hehe..så då gick vi till coffee lounge till mina älkslingar! ahah. o jaaa vi fikade alltså två gånger XD hehe e man tjock så e man..
aja nu sitter jag här o gör nad pinada, ska snart äta o dusha o ikväll äre UB o desperata!!! :Dwiii, vi hörs puss/Kurdi

bettan!!

juste, hahaahha vet ni vad lisa sa igår när jag var med henne? "Lara, asså ibland är du så jävla lik dej själv"
HAHAHAHA jag ba; nehe?:O HAHAH o så sa hon det idag ockcså XD asså ditt cp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0