buhu i'm sick!

yeah that's right, kurdi e sjuk :( jag e typ aldrig sjuk, första gången i nian tror jag..
aja alla betyg e ändå satta så det gör inget att jag missar lite :D
o nu kan jag fetta hela dagen med pepparkaks deg o chips ist för att hungra ihjäl i skolan..

juste! igår på kvällen hade vi julkonsert med de andra muskklasserna (i 7an,8an och 9an) det va kul fast vår klass sög så jävla hårt! hahahaah jag skäms fortfarande, och när jag skulle gå fram till micken o sjunga solo missade jag första meningen för jag hann inte fram, hahah så pinsamt, hoppas inte att det var många som märkte det..
aja orkar inte skriva nå mer nu, bara en sak! :


(sista meningen) det där skrev robins manenger  för flera veckor sen,men jag hade ingen aning om vad det va men och idag skrev robin det här :


jag e typ nästan helt säker på att det är wipeout för inspelningen till de är i januari, asså hahaha fyfan va kul! :D
aja ska gå o äta nåt gott nu, som tpy pepparkaksdeg!  puss/Lara

btw, fyffaaan pinsamt mkt snö här i jävla Gävle! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0