yesterday!

Tjatja!
Igår va jag ju först med mina feta brunetter, vi satt typ bara o åt (sällan)
och höll på med bloggen. gick inte så bra..
Sen åkte dom, för dom skulle på marin festivalen (?) o jag pallade inte följa med
för ja e så lat, hehe :D
så jag gjorde typ ingenting på dan, lyssnade kanske 1000 gånger på min babys(robin) singel
gaaah den är så bra <33333333333333
haha okej sorry.
ah sen vid 8 åkte jag till stina, vi gick till konsum<3 o köppte melon, nyttigtja vet.
sen satt vi ute på hennes altan o åt muffins o annat gotti :)
det va myyysigt, sen vid 11 åkt jag hem och läste breaking dawn!!!den är bäst.efter robin då..

aja idag händer inge speciellt tror jag, jag hade tänkt att bara ta det lugnt typ kolla på tv, läsa o äta chips
sen fick ja reda på att vi får gäster om en timme, paaaaaalla!!
o jag orkar inte byta om o fixa mej :(

(bilderna är klickbra)
puuuusss / kurdi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0