Träningsrunda full med svett och slit

HolaHola


Idag för typ en timme sen stack jag, Stina och Strömmen ut och sprang i olsbacka typ. Asså jag dog av trötthet efter typ tio meter men fortsatte hela rundan runt som är typ nästan 4 km! Jag är bäst... Fast hurdigast var ju ändå Sjöström som hade sprungit rundan tidigare samma morgon asså vid 9 eller nått och vi sprang runt tolv. Jag menar hur hurtig får man vara ?? Jag är stolt över dig Sjöström iallafall <3<3

Som sagt i lalla gävle träffar man typ alla man känner så fort man går utanför dörren, och enligt uppdateringar från Sjöström så var Sockertop också ute och sprang nu på förmiddagen som var förvånade varm. Bra gjort!

Igår spenderade jag dagen med Sjöström och Sockertop, vi kollade på den årliga tennistuneringen som våran förening som vi bor vid alla tre anordnar. Där såldes även fika som vi givetvis besökte ett x antal gånger....Muffins, Godis, chokladbollar.....
På kvällen var det kräftskiva på ängen där tennisen spelades och det var jätte kul:) Sjöström och jag hann till och med spela lite tennis själva; Framför alla som satt och åt, så ni kan ju gissa hur det kan ha sätt ut. Två bollrädda tjejer som glufsar runt utan något bollsinne alls! Sedan lekte vi tjuv och polis med små barnen på kvällen och man hade typ ficklampor för att se. Det var kul i två minuter sedan stack vi till lisa och chillade.
Just ja glömde att säga att på eftermiddagen var vi hos mig en stund också och då kom även Svenni förbi:)

Nu ska jag strax äta ( Förvånade ?) och sedan bär det av till hemlingbysjön!

Här kommer en bild på Sockertop och Svenni från i fredags ;





Ha det trevligt och fettigt
/ Fetto


Kommentarer
Postat av: Sjöström

nudu fetto, nu har jag börjat läst er blogg här, riktigt superbra!!

o jag vet jag är ju såå hurtig-.-

ska käka kinamat snart:D:D

2009-08-23 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0