TJJAAA

tjatjaa fettokurden här!
sitter nu o äter glass m jordgubbar muuuumms :D
yeeah o vi (svenni) har äntilgen fixat en header wihoooo!!
haha.
idag var ja iaf i skolan först, ganska chill på måndagar faktiskt..ah sen träffa jag betty på stan
o vi åt på nian (sällan) o sen gickvi till bollan o chillade där typ. niiiice.
sen vid 6 åkte jag hem o satte mig direkt vid datorn, har suttit här se dess.
ehm ja.
stor nyhet föresten  robin bengtsson är singel!!!!!!! förlåt men jag va verkligen tvungen att skriva det :DDDD
aja nu lägger ja upp lite bilder :)

yoo söta vicky på slöjden
betttan :)

allt för idag, peeeeace pusss/ kurdi

btw kommentera inläggen fifan!

Kommentarer
Postat av: Sanarya

härlig blogg Lallos...me like :))) nu blir jag sugen på glass med jordgubbar :P

2009-08-31 @ 22:11:34
Postat av: Anonym

helvete vad snygg tjej där länggst ner :D

2009-09-03 @ 06:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0