Tjäännaa

Sockertop här! Kände för att skriva hej a la gävle-raggar-mål-vis.

Som fetto skrev tidigare så åt jag pinsamt mycket när the fat brownies, och fler, käkade på Greken för att fira Gabbi...
Kunde inte röra mig utan att min mage gjorde, ONT, vilket ledde till att jag ringde min mamma och tvingade henne att hämta mig halv tolv, typ 1.5 timme innan alla andra hehe. Well, well, är man mobbad så är man.

Förutom i Fredags då jag åt ihjäl mig, så har jag jobbat hela helgen, ätit ännu mer hos grandma och varit en snabbis med svenni och fetto.
Idag alvade jag en super quick visit på Media Markt - awesome store! Min nya tvåa favorit butik (konsum krysset - självklart 1:a).

Imorgën börjar renoveringen av våran toalett som kommer ta en månad. Vi tvingade iväg min mormor så vi kunde låna hennes lägenhet, flyttar in imorgon och bor där i en månad... Kylen är tömd men börjar bli hungrig fastän jag nyss åt smoothie och citronpaj till efterrätt men får väl gå ner och fixa mig någonting.
Låt aldrig kylens tomhet begränsa er, låt fantasin flöda! Mina grymma visdomsord.

HH (Hungriga Hälsningar)
Sockertop

CREDS TILL OLLE(AKA SVENNI) SOM FIXAT HEADERN!!! WE LOVE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0