Skola, chill och träning - La fetto

HolaHola gott folk!

Bilduppdateringar får ni från de andra, typ kurdi för det mesta, för jag är hos min mamma där mina filer inte finns. Jag vet bajsigt men jaja.
Asså jag dör seriöst sitter med ryggen mot fönstret och den bränns typ sönder av solen, jag är stolt över det kalla och patetiska Sverige det är ju faktiskt något som man kan kalla sig en närmning till sommar. Även fast det är varmt på eftermiddagarna och så asså jag får en hjärtattack varje gång jag går ut från ytterdörren på morgonen seriöst, jag blir inte förvånad om det börjar snöa typ nån dag nu i augusti, fast iförsig det snöar ju inte ens i Sverige längre; det ända positiva med den helt pinsamma mörka kalla obegripliga vintern vi har här och står ut med här är ju snön , men nu kommer den ju typ knappt.. Och om det skulle snöa så är det typ nu i augusti..

Okej nu ska jag sluta vara så negativ. Sverige är ett fint land.. ( NOT )

Idag var det skola hela dagen såå tråkigt förstår mig inte på kurdi som inte verkar ha några problem alls att typ gå upp innan solen gått upp och typ dö av huvudvärk och kyla varje morgon.Aja efter skolan det åkte jag hem och fettade mig typ nudlar, popcorn, glass och damsugare sen gick jag bort och träffade sockertop, svenni, freja och viktor och vi spelade spel och åt plommon i massformat. Asså kanske 25 var..

Sedan åkte jag hem och satt mig vid datorn där jag är nu. Tänkte hinna blogga innan jag ska ut och springa med Viktor, Sjöström och Stina. Jag och the girlis sprang igår också och jag va sjukt bra :) jag stannade inte någon gång på hela spåret! Få en hjärtattack med mig, the fatbrownies får nog en stooor hjärtattack när dom läser detta. Typ för en vecka sen när jag och Sjöström sprang lärde vi typ stanna 24/7 så jag kunde återhämta mig.. Jag tyckte lite synd om Strömmen som är värsta hurtisen och jag kan med 100% säkerhet läsa hennes tankar; Åhhh varför följde jag med egentligen? Asså hur dålig kondis får man ha seriöst det är ju pinsamt.... Nej nu vill hon stanna igen du måste skämta?! Vi hann ju knappt börja jogga.. Åhh..jag vill hem till farmville, om jag hade sprungit själv nu hade jag kommit hem för längesen, tänk då kunde jag ha hunnit skörda mina jordgubbar och planterat nya..;
Men tack för att du joinade mig och hade tålamod, utan dig hade jag inte börjat springa <3<3<3


Nu måste jag sätta mig vid tv:n lite innan jag sticker:)

Byebye

/ Fetto ( Le Pand)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0