Måndag

HolaHola

Alla undrar väl säkert vad som hänt med de andra fatos, dom har varit lite upptagna på sistone med ja.. Gissa?(ÄTA)
Men jag tycker att dom får ta och släppa chipsen i 5 minuter för att skriva lite, jag vet för Sockertop är det nog det omöjligaste som finns förutom att sluta äta, för chips och dipp det är ju Sockertops liv, det vet ju alla. Svenni är lite mer för läsk och godis och Kurdi med sina älskade fetiiga wienerbröd och munkar. Jag ? Måste nog välja chips <3<3 och mat.... jag och Sockertop är nog med för maten och Kurdi och Svenni hör ihop på det sättet att det gillar det lite med söta..
Aja men tillsammans är vi iallafall feta ;)

Idag har det varit skola, sedan hem och typ äta sen fotboll.
Här kommer lite bilder från helgen;)

Kräftskiva ;)

Om ni undrar varför all choklad är uppäten så var det bara jag som blev lite sugen på vägen. Jag menar om man vet att man har världens krämigast godaste gudomliga choklad som ligger och väntar på en när man cyklar då går det inte att vänta!

Ett mirakel; Fetto(jag) kunde gå på vattnet, inte nog för att vetenskapligt så kan man inte det så hade jag ätit rätt mycket innan...!!

































Svenni, Lina och Stina

Ha det super ;)

Byebye

// Fetto ( Le pand )

update: heeey salt is my thing!! / kurdi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0