Holish

Sockertop här!

Idag kom äääntligeen min pinsamt efterlängade Cheapo klocka från t-shirt store. Blev lite inspirerad efter att typ alla mina friends köpte klocka, så jag joinade lé ström.

Tidigare denna dag så har jag fikat med Frans och Freja på wayne's.
Efter att Frans dragit hem med bussen taggade jag och bitchen hemåt och hittade ett nytt(tror jag?) fik på söder! Verkade hur mysigt som helst (kommer antagligen tvinga någon av mina fetton att fika där med mig imorgon). YES I GÄVLE MÄRKER MAN ALLT. TYP OM DE HAR BYTT LAMPA PÅ GATULBELYSNINGEN!!!! Älskaaaar Gävle puss, puss min favorit stad. Kan verkligen 100 % rekommendera att åka hit på semester, otroligt sevärt (pardon ni gävlepatrioter)!

Upptäckte för några timmar sen att min laddare är borttappad av moi/att jag inte hittar den, så nu måste jag ladda mobilen genom datten tillsvidare = KUL, KUL, ROLIGT SÄGER JAG BARA, ROLIGT!

Nu ska jag klä mig i mina finaste lederhosen och posa framför spegeln, farish!
xoxo superserios liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0