Grekisk fredag med svenneväder

HOLA HOLA EL BLOGG!! :D:D

Fettot här, har precis ätit en skål popcorn med Svenni. Vi ska träffas lite senare ikväll med Sjöström asså vi funderade på att gå på den dära cruisingen eller vad det heter men ja jag vet inte. VI kanske har en fetto mysig kväll hemma hos någon med nån film eller nått... Ödet får välja.. ahhaha

Ja nu lite om gårdagens då vi var och firade Grekland(gabbi) och det gjorde vi med att äta pinsamt god mat på Greken(även grekisk dans vilket jag ägde på!) och sedan åkte vi hem till henne och snackade och Malin körde lite beyoncé moves :P  Sedan skulle jag och Socktop cykla till maxim, men vi insåg att vi var i Sverige: Spöregn... Så vi åkte bil dit. När vi kom fram till dascor var det skit mycket folk som stod ute och väntade i regnet. Där vi även fick stå i en och en halv timme! Asså hjärtattack. det var kallt och regnigt och man var omringad av massa små fjortisar och svett.. Men när vi äntligen kom in så var det jätte kul:D

Aja här kommer lite pics:

 
Middag på Greken :D
Tack för en super mysig kväll gabbi <3<3
Asså alla åt skit mycket men den som åt mest av dom alla var Sockertop som åt upp all sin mat, sedan de andras...Hon höll på spy efteråt men jag är säker på att hon tyckte att det var värt det jag menar man gör ju vad som helst för mat!?

Ha det super fettigt och superbra :D

// Fetto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0