Fredag som tur var!

HolaHola El fetto is here.

Idag var det skola, the last day sen helg! Åhh helg we like! aja men iallafall efter så stack vi ner på stan jag freja och Sockertop och sen gick jag med Sjöström och Nora. Jag köpte faktiskt typ inget ärtbart Få en hjärtattack, eller jo bara typ  nån sur godisgrej om det räknas. . . Jag köpte en kofta på Gina och sen så drog vi hemåt.

Ska fixa mig och så nu för jag och några ( bl a Kurdi och Sockertop)  till ska till Svenni sen och fetta och grilla tror jag. 
Så ha det bra, jag lägger upp lite bilder från vårt fettande i sommar enjoy;





Bildbeskrivning from vänster;
29 toblerones som sjöström vann på Grönan medtogs till Hemlingbysjön för att förtäras.
Stina, Kurdi och Svenni i Säljsjön i full fokusering med att äta..
Malin och Gabbi på Subway, på andra sidan bordet satt jag Ellinor och Ks och åt..
Sjöström på Harnäs med sin käraste Godispåse som jag och ks åt upp senare...
Den kungliga Frödinge kladdkaka med STORT F, taste pinsamt gott <3<3 ÅHH Frödinge<3<3

Nu måste jag dra:)

Farish Farish

// El Fetto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0