Fettots första inlägg

HolaHola

Hoppas att mina fettokompisar och våra kära läsare har haft en bra dag. Jag har på förmiddagen varit ute på CityGross för första gången, dom har så mycket gott jag dör...Jag vet att Sockertop är väldigt avis nu när hon läser detta eftersom hon vill dit och köpa billiga onyttigheter och mat, men jag hann dit först! ahaha.
Sedan har jag spelat mitt älskade sims så äckligt roligt seriöst! Men också äckligt beroeneframkallande.
Vid tretiden kom amanda( ja, alltså inte jag då utan Amanda Sjöström) in en sväng och vi tog en promenad runt Fridhem och vi satte oss på Fridhemsskolan och pratade gamla minnen. Om när Sjöström började på fridhem och så, alla vi brownies har självklart gått på fridhemsskolan, den lätt bästa skolan in the world. Vi träffade även på Kurdi på vägen hem, hon var helt utmattad efter cyklat en bit hemifrån stan och man hörde knappt vad hon sa pågrund utav hennes flämtningar! Ditt fetto Kurdi! Och när vi stog och pratade med Kurdi träffade vi även på Lisa Enbom och några av hennes kompisar. Åh lilla patetiska Gävle som försöker vara nått, asså om man går på typ en gata så har man typ träffat alla man känner seriöst! Några minuter senare satt jag hemme igen och tittade på Pirates of the Carribean-Filmerna och kollade på alla bloopers, vilket var väldigt underhållande.

Vad jag gjorde igår kan man kortfattat skriva ihop i en mening; Morgonrunda med Sjöström vid högskolan, Sims, Harry Potter-läsning och Ica maxi på eftermiddagen och dagen slutade med att farmor och farfar kom förbi och grillade med oss. Både idag  och igår har varit rikiga fettodagar, förutom godis och glass och paj så har jag ätit enormt med mat.
Igår när vi grillade som sagt åt jag hur mycket bea-sås som helst, obeskrivligt!
Nu måste jag sluta, kan inte ladda upp någon bild till detta inlägg eftersom jag inte sitter vid min dator, ledsen. Nu efter jag loggat ut ska jag gå och lägga mig eftersom jag måste vara pigg till imorgon då jag och några till b la sockertop och svenni ska ha morgondopp i säljsjön, och vi kommer självklart ha med oss något att äta.. Kurdi följer inte med pågrund av lathet vilket inte förvånar mig iallafall? Bilder och uppdateringar om vårt händelserika fettoliv in Gävle fortsätter imorgon :)

Godnatt och byebye
//Fetto


Kommentarer
Postat av: kurdi

hhahaahaha ja e inte lat..

2009-08-16 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0