En tröttsam torsdag i timmar..

HolaHola el fetto is here.

Idag har det varit skola i typ ett år och det har varit jätte segt och tråkigt iallafall men jag lever! Igår var det som sagt teater vilket var askul och vi sak spela vår pjäs i oktober igen det ska bli så kul! :) Efter the skola så blev det nån timmes stan med Freja, Svenni och Sockertop och sedan drog jag hemåt. Nu sitter jag här och försöker få hjärnan i koncentration för att plugga.. jag vet inte om det bara är våran klass som har fått värsta åhh-ni-ska-typ-dö-av-läxor- förbannelse eller om den gäller för alla klasser?? vi har gått en vecka och min hjärna är trött. Väldigt trött. Den vill ta det lugnt med en film och chips. Jag vill ha sommarlov igen !! åh underbara, fettiga, varma och mysiga sommaren, kom tillbaka!!!

Nästa vecka ska vi starta vår skåpkiosk jag och några till fetton. Vi ska sälja fettogrejer i skåpen eftersom vi inte har några långa håltimmar och inte pallar gå till turken( en kiosk nära skolan) så tycker vi att detta är en väldigt bra affärsidé!

Här kommer en bild på Kurdi som är glad.. undrar vad det kan bero på.. kanske för att hon nyss ätit micrade marsmellows eller hur det nu stavas.. ??? det tror jag...
Krullet åt höger är krull( Stina:))

Kurdi

Mer fettighet kommer, var lugna det sker i vår vardag.. DAGLIGEN...
Ha det fettigt och bra :D

Måste bara inflika att jag och Freja åt Mcflurry idag ( med daim ofc!) Så pinsamt, sjukt, extremt och äckligt gott !!:)

// Fetto ( Amanda, Le pand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0