Aloha.!

goddag goddag bloggen. Tjocka svensken här.

Idag har varit en fettig dag, ofc... :) i skolan åt jag inget förutom vår inte direkt delikata skollunch  o fastän maten, som jag sa inte är den godaste kanske så åt jag tre gånger. tryckte i mig typ tre chorizokorvar.. :) efter skolan var jag och sockertop hemma hos viktor.. åhh älsklings iketo ! <3 <3 <3 checka hans blogg också.. den äger köttbulle! :D om man nu ska uttrycka sig som ett riktigt fetto.. http://viktorgardhammar.blogg.se/ 
iallafall, hos viktor fick vi världens, jag upprepar, VVÄÄÄRRLLDDDEEENNSSS!!!!!!!!! GODASTE CITRON OCH LAKRITSPAJ!! MUUUUUUUUUMS! jag får mat-orgasm bara av att tänka på det. och äppelpaj!! den var också grymt god.

Eftersom ja detta är en blogg för svullon så måste jag också meddela att skånemejerier har kommit ut med en ny serie som heter "favorit". extremt bra produkter till låg pris ;D, till exempel, kostar två 5 dl grädde 10 kr!!!!!   (Notera!!! 1 LITER GRÄDDE FÖR 10 KR!!) och grädde är ju alltid bra att ha :) och även andra mejeriprodukter finns för absurda priser, till exempel, creme fresh, vilket sjlvklart är ett måste i varje hem eftersom annars kan man ju inte göra chipsdipp.. :) :) vahetre.. den här serien finns iallafall att köpa på bland annat citygross. asså ni måste checka deras hemsida med. Till höger har dom alltid "veckans bästa priser" du kan även gå citygross lax-skola och läsa recept av självaste mat tina ;P :D    Citygross in my hearthelt enkel :D, jag är så glad att det kom till Gävle till slut! :D <3 <3 <3  http://www.citygross.se/  denna  länk/ (jävlar vad jag länkar) skit samma den här till nån blogg om en tjej här i gävle som jobbar på just city gross här i gävle.ganska boring men ändock, den har ju typ nån anknytning till mat.. http://miiemarie.blogspot.com/ Men självklart bara för att citygross kommit hit med sina underbara priser så kmr vi aldrig att glömma konsum. nej för konsum finns djupt i våra hjärtan..<3  ( XD) 

           KONSUM <3

ska käka nu XOXO SVENNI! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0