yes i'm madly in love with you

tjooooheej kurdi här

orkar inte skriva så mkt, lägger ist upp bilder från helgen
fick en maraboupolka av sockertop, gaaaaletgod!haha kolla tårtringen!(L)

í fredags fikade jag först på stan efter skolan med sockertop,jossan,viktor o tove, men jag åt inget!:O wierd i know, men det va bara för att jag sklle käka på stan med freja, elena o emanuel,gaah kinamat (L)


frejs, nej vadå suddig

mani!!!

sen gick vi + sockertop på the last song, asså i början (eller typ hela) va fett lol o vi skrattade så jävla mkt åt den, men sen blev den så jävla sorlig, jag o freja grät så jävla mkt, o jag gråter aldrig till filmer! haha lisa o elena skrattade bara åt oss :(

så sådär fin va jag efter filmen, haha helt svart runt ögonen

sen efter filmen kte jag o frejs hem till henne o chillade.

igår kom mina kusiner o min kusins bäbis från uppsala hit!
åt å sånt, o frejs va här ett tag. sen på kvällen kom linis,fetto o viktor hit o chillade, jag åt pizza också<333

åååååh dör va gott, vill ha. åt inte köttet då men..

bääääbis

imorn ska vi kolla på en musikal som bla fetto e med i, ist för att ha hk! nicebajs

och om exakt en månad har vi sommarlov!!!! att det e apkallt ute skrämmer mej lite..

aja, hare bra, glee o gossip idag läängtar. PUSS/Lara

 


Kommentarer
Postat av: Malin

ajajajajajajaj fyfan va fin du är kurriburri <3

2010-05-09 @ 21:57:18
URL: http://summerlife.webblogg.se/
Postat av: stina

vart är pizzan ifrån???? såg gaaaaaaalet god ut assooo!!!!!!!!!!

2010-05-10 @ 13:51:36
Postat av: kurry

stinis sån där fryst typ grandiosa!

2010-05-10 @ 16:36:59
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0