vårkonsert


rep på skolan först, hahahaahahah bilden (L)

käkade sen lunch på donki med freja, mcflurrydaim o pommes som vanligt <3

mkt folk där! HAHA skoja, genrepe..

awi sockertop spelade bas på one!

efter genrepe fick vi äääntligen äta mat, så vi gick till 9an o käkade, deras wok (L)

sen vare shooowtime! for once in my life va den ända låten som jag sjöng lite solo på, sen vare flera klasslåtar typ

jag o mallipalli är dom största fjortisarna lix!!


nåra av alllla bilder som jag tog igår, lägger up fler på face sen, vi repade hela dan o konserten va typ 6-8, sjukt kul vare, men jag va ju fortafarande lite sjuk så det va inte nice, har klipp från när vi sjunger som jag lägger upp i helgen eller nåt,
på torsdag åker vi ju på klassresa!! ahah till sthlm lol, men vi ska sova där en natt, shoppa,gå till nåt musikmuseum,operan,grönan o mer! läääängtar!!!!

aja måste plugga nu!!! ikväll ska jag o fetto (o kaske fler??) på nån konsert  på kulturskolan, najsbajs
PUSS/Lara

 


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahah vi är dom största av dem största fjortisarna =D <3

2010-05-25 @ 17:47:12
URL: http://summerlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0