våren är nice

Härliga dagar nu, inte så mycket i skolan(eller jo egentligen men pallar inte), varmare väder, färre dagar till sommarlovet, och glada vänner! life is a highway..sometimes.. :D
Skulle kunna sitta här och rada upp typ tusen grejer jag ätit på senaste.. ja en sida med bara det jag har ätit idag t ex men haha varken jag eller du kommer nog inte finna något intresse i det.. eller kanske lite chockerande moments men ja det kan ni ju glömma att jag pallar .. ;)
Nu ska jag ut och njuta av solen ute på altanen med en poesibok, rikigt bra musik och solbrillor, seems pretty nice people, PUSS!

me today yao

Kommentarer
Postat av: stina

fan vad snygg du är mandypandy

2010-05-04 @ 19:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0