vår blogg är en känd blogg, face it

Ojojoj...checkade in vår statistik för första gången, gusch vi är kända! okej nästan då, men asså jag är seriös!Okej kanske kenza slår oss med ett fåtal läsare men snart så! Men alla dessa wonderful läsare som läser denna matgalna blogg, varför inte lägga in en kommentar? typ ketchup eller nått.. okej vad rolig jag är.. jag är trött..Vi kanske borde ha typ frågestund(??) ja vi fetton får samlas och svara på era smaskiga frågor, eller? får tänka på't!
gud vilket roligt inlägg hörni..vet att ni diggar mig ändå.. rotar jag fram lite random bilder inna jag går till kojs.

Jorkan i bakrunden(checka bloggen: stylebyjorkan.blogg.se) och sötaste kurden min!

Teaterrep idag btw, i fyra timmar..har väl lite med bilden att göra I guess.
Nu ska jag sova innan jag börjar flumma.


Kommentarer
Postat av: stina

senap....

2010-05-20 @ 15:02:54
Postat av: Anonym

keeechuppp

2010-05-20 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0