underbar dag

tjooo kurdiii hääär.
vääärsta sommaragen idag! hade shorts för första gången iår woho!

jag,mallipalli,fetto o ks solade hemma hos malin i nåra timmar o käkade chips o sånt haha, sen gick vi ner till stan o köpte glass  solade i boulogern typ, sn gick vi lite på stan o jag köpte bikinitrosor bara
o nu e jaghemma, har inte ätit så mkt idag :O käkade chips o cola också när jag kom hem, oooo nu kurra min mage,

aja ikväll ska jag va med stinis o fetto, får se vad vi hittar på..men vi ska väl antagligen äta

vi tog skitmånga bilder idag också, lägger upp nån nu, fler imorn!

åhfyfan, idag va jag för första gången på typ över ett år osminkad bland folk

aja ha n treeeevlig kväll!
PUSS/Lara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0