stan med fetto

shoo kurdi här då, idag har jag o mandy gått på stan, skulle inte köpa nåt men kom självklart hem med en ny(världens finaste) klänning o en nessecär(??) o käkade såklart på donkilonki också, är fan stammis där nu..pinsamt..haha ikväll ska jag bara chilla, alltså kolla på film själv o käka chips m dipp o läsk! finns inget bättre.
o imorn åker jag till uppsala till mina kusiner! kommer hem på söndag tror jag, så kommer inte bloggaaaa på nåra dar, hoppas ni klarar er utan mina inlägg <33333 hahah skoja.

asså är den inte to die for? eheh jo..

min babe
 
kärlek (L)

btw, såg den här bilden hos fetto igår, hahahah började redan som liten


HHA aja hare braaaaa PUSSS/Lara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varifrån kommer klänningen? :)

2010-05-14 @ 12:35:30
Postat av: lina

hahah, nedersta bilden. den dan kmr jag ihåg!

2010-05-14 @ 14:52:46
Postat av: Isa

var har du köpt klänningen, helt underbar!

2010-05-17 @ 22:28:17
URL: http://isabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0