orkar inte


min granne skulle på kalas igår så jag lockade hennes hår!
fetto trodde inte på mej när jag berättade att jag hade varit med ett barn, haha hennes första fråga "du sa väl inget taskigt?" HAHAHAHAH asså jag hatar barn o barn hatar mej, men det gick fakiskt bra, hon va rolig:D

hade mina naturliga lockar idag, spyr på dom.

AJ min mage kurrar! måste äta nåt, hm men vaad???
juste fikade ju på mocca igår med jossan,viktor o ludvig, o åt cheesecake (L) SEN FICK MAN GRATIS MJUKGLASS!!!!!! hur nice??

aja slutade 12 idag, sjuuuukt nice! o har suttit vid datan sen dess, eller solat 10 min faktiskt!ahaha fick tom ränder..

aja tycke synd om min mage nu, så hejdå, PUSSSSSS!/Lara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0