klassresan

har tagit överdrivet många bilder o dom flesta finns på face, så jag lägger upp matbilderna här bara!

på tåget dit, hha snacka om att jag bjuder på mej själv..

världens godaste mat


fetto

cola <3


surpersika, så jävla god!!

underbaraste affären på grönan, köpte klubbor o polkagrisar där


vandrarhemmet hade en grym automat, köpte ostbågar <3


frukost

malin, och sjukt många andra i klassen vann godis/choklad

polkagris, på operan


kungshallens libanesiska mat <

montis, alltid ett måste när jag e i sthlm
så tror det va alla

o detta köpte jag:

från monki o hm, dom gråbyxorna har jag ju fast svarta, o jag älskar dom så mkt så var tvungen att köpa dom gråa(L)

o mina älsklingar! ahah vare nån som sa att jag gilla rosetter eller??;)
assåserisöt, blir lycklig varje gång jag tänker på bikinin (kolla bara) o kjolen, okej den e lite överdriven men så äckligt lara så var tvungen att köpa den, o röda/blårosetterna e hårsnoddar, haha! love it

 hahaahah vi spg faktist många kändisar också vi bönder!

skavlan,måns möller, rickard sjöberg, anders bagge(!!!!), peter jihde och carolina gynning!

haha lol att jag just skrev ner alla, aja ska chilla hela dan, bloggar om igår sen också.
PUSS/Lara
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den röda rosettbikinin?

2010-06-06 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0