jazzzz

skolan sög som vanligt, men vid 1 åkte jag o elena till östra!(jazzhuset) för hon skulle göra  intagningsprovet som jag gjorde för nån månad sen! vid 3 (vi väntade alltså i 2 timmar,..) vare äntligen hennes tur, åååh det gick så bra, hehe stod vid dörren o lyssnade
sen vare nåra snälla 1or som guidade oss haha för vi ville kolla runt, gaaaaaaaaaaaaah tänk om vi kommer in ellie!!!!!!!! dör.

jag o freja på vårt favoritställe, skolans toa;) ahahaha

elena på östra! ahahah skitdålig bild

aja sen åkte jag hem o åt massa, typ glass o paj,juice,kellogsbar,pigelin,  o pluggggggade fucking so!
ska snart äta middag, är såååååå hungrig!!


IMORN tiiiidigt på morgonen åker min älskade klass till sthlm i två dar! ååh längtar, ska äta så äckligt mkt! haha

PUSSS/Lara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0