inte lika underbar dag

tjo kurdi här, hade värst ont i halsen när jag vaknade imorse o har fortfarande + att jag e förkyld, kul...
har ju konsert imorn på folketshus o jag vill inte låta som en kratta då!! som jag gjorde sist när vi hade konsert, va ju sjuk då också, skiiit

aja no skuul imorn fett nice! ska repa hela dan, jag ks,johan,elena, o hampus ska spela/sjunga whats going on med stevie wonder, o så ska vi sjunga flera klasslåtar o med dom andra musikklasserna (7orna o 8orna) det kommer bli ffuuuuun.

idag har jag slappat o pluggat hela dan, känner mej duktig!

aja orkar inte skriva nå mer, nåra bilder från igår :


fetto ks kurdi

så pusshej/Lara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0