I wish those days could come back once more

en trött kurd här, gick på stan med sockertop,fetto,gaby,mallipalli och bella efter skolan, köpte lite fina grejer o sen satt vi på coffee lounge i flera timmar o åt, men jag köpte inget första gången jag e där utan att äta nåt ååh e så stolt över mej själv! vet inte riktigt varför, jag va inte sugen kosntigt nog...
aja ikväll ska jag inte göra ett skit, bara kolla på film o fetto, har köpt chips o marabou <3 o så har jag ju läsk o dipp hemma, perfekt kväll! haha skönt att bara va sjäv o chilla ibland ju..
hade på mej min baby idag!!!
jag o sockertop!! hah gillar mitt smile
 

gott

o detta köpte jg, hahahah ååh längtar efter chipsen o maraboun (L)

o nåra av bilderna som jag o gaby tog igår på idrotten, ahaha

haha så jävla ful bild

hej


haha dör



nä nu kurrar magen!!!! myspys nu ja, PUSS/lara


Kommentarer
Postat av: stina

självutlösarn <3

2010-05-21 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0