home sweet home

tjoo kurdi här!
kom hem från uppsala vid 1-2 men har inte suttit vid datan för jag har kollat på ub,dh,greys,glee och gg!
hahah har alltså kollat på tv hela dagen, o ätit chips m dipp, o kurdisk maaat,o marabou!!(polka o passion(L))

har ätit så pinsamt hos mina kusiner (som vanligt) chips,choklad,kakor,kladdkaka,glass,wienerbröd,chilicheese(haha max),cola,o meeeer.
har också shoppat lite, min kära kusin skämde bort mej. kollat på massa filmer o gått till papis grav.
aja orkar inte skriva nå mer, lägger upp bilder nu

FUCK det funkar inte alla föra över bilder, blööö kommer väl kanska imorn då, ska käka glass o mango nu!

PUSS/Lara

käkade massa gotti på tåget dit, chips,läsk,wienerbröd o gödis (L) bilden e fett mobbad ja.

världens sötaste, min kusins bäbis. haha min näsa..

inne på världens bästa affär <3

köpte/fick detta. love it

det va typ olagligt varmt i lördags, gaaah

åt sånt + meeeeer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0