förbannad

hej kurdi här,  är på såjävla dåligt humör nu för tt jag skulle precis beställa världens snyggaste bikini som e slut i gävle o uppsala, men fanns i min storlek på internet igår, e nu slut i min storlek, asså jag grät när jag såg de, så jävla galen är jag i kläder, ååååh vill ha den so bad
Gud skäms över mej själv..

aja det va chill i skolan idag, åkte till sätra o kollade på skoldm typ, hatar bandy men det va väl kul, roligare än svenska iaf, köpte gotti i kiosken också <3
åkte hem efter skolan o käkade kakor,kex jucie o mer

jag o gabbi tog 1000000 bilder på idrotten, skulle igentligen springa 3,7 km men.... såg en orm btw, har aldrig skrikit/hoppat/o sprungit så mkt, hahahah min lärare ba: i ett år har jag försökt få er o springa o det som behövdes var en orm

ASSSSÅÅÅ DAAAMP
min mobil har nå fel, går inte att föra över bilderna nu, får väl försöka imorn......!

får väl lägga upp nån gammal bild då


åh vill till mocca nu


Kommentarer
Postat av: stina

hahahhahah fän vilken rolig kommentar av lärarn ::D:D

2010-05-20 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0