for you ellie

tjo kurdi här, det här inlägget är till min fina vän elena! hon tycker att vi ska blogga oftare(det e ju bara jag som skriver men) så nu ska jag skriva lite om dej min grek!

du e hur jävla underbar o härlig som helst, så perfekt typ
du är så äckligt jävla vacker hoppas du veeeeeet det, galet verkligen. blir arg när jag ser dej för du e så snygg, o du sjunger ju..eh ja OBESKRIVLIGT PINSAMT OLAGLIGT BRA bättre än alla stjärnor o alla, o alla tycker det så ta åååååt dej!!!!!!!
du har verkligen världens sämsta humor också, hahahhaah förlåt<3
okej jag e inte så bra på att skriva sånt här, men längtar tills vi börjar på jazz (om ja kommer in) för vi kommer ha så sjukt kul ihop darling!!
love u


gaah vill äta upp dej!!!!

 


Kommentarer
Postat av: ellie

Lara lara lara lara lara!!! DU ÄR HELT UNDERBAR..

ABSOLUT DEN FETTIGASTE, VACKRASTE, SNÄLLASTE FETTO TJEJEN JAG KÄNNER =)

tack. love u <3

2010-05-05 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0