for once in my life

tjoo kurdi här, kunde inte blogga igår för jag va först på stan med gabbi (när alla andra 9or orienterade haahah) o sen var jag med freja o sockertop, o så kollade jag på ub,dh,ct så hade inte tid för datan<3
åt så jävla mkt igår, först käkade jag o gaby lunch på coffee lounge, sen hemma åt jag freja o lisa chips,baklava,läääsk o annat,sen middag (lövbiff o potatisgratäng<3333) o kommer inte ihåg va jag åt på kvällen men nåt iaf

varför e vi så fula??

gabbi köpte löshår hhihi

älskade ciabattamacka (L)

hej

sockertop o kurdi <3

idag käkade jag o sockertop på sibylla på lunchen, skolans mat lockade inte direkt..

sen hare ite hänt nåt speciellt....som vanligt dårå, åkte hem efter skuul o käkade mackor med jornötssmör <333

ÅH IKVÄLL är grey's <33aja orkar inte skriva nå mer nu, PUSSHEJ/Lara


haha jag va så olagligt ful..

jag leker smart på so:n haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0