cause we hate what u do

innan jag o elena kollade på konserten igår, tränade vi på nåra låtar o käkade på sibylla, asså kolla hennes fina gitarr(okej hon har typ 10 men), dör!


fula sötnosen!!

hah nej jag ser inte lite drogad ut..

aja konserten va iaf aaasbra, o hopppppas att vi står på den där scenen nästa år gaaah.

aja vi är ju lediga nu, gaaah skönt!! efter skolan åkte jag o fetto ner till stan o käkade på donken o gick runt lite, ska snart till henne o kolla på greys <3 o så ska vi såklart tjocka!!!
lägger upp fler bilder nu, PUSSHEJ/kurdi

jag o malin solade(!) på håltimmen idag,gaalet skönt

mallipalli <3

mandypandy/fetto <3

jag <333 AHAH skoja, mmh åt mcflurrydaim o pommes som vanligt (L)

fick precis ett sms från fetto: spyr att mätthet    hahaha vi bryr oss inte om vi är så mätta så vi dör, fortsätter endå äta, wtf finns det mat/vadsomhelst äter vi de ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0